У Львові стартує комплексне соціологічне дослідження ринку ділової гостинності на замовлення ЛКП «Львівське конференц-бюро». Опитування охопить учасників міжнародних і всеукраїнських конференцій, а також організаторів заходів та експертів індустрії.
Головна мета дослідження – створити «портрет» середньостатистичного делегата конференції у Львові, дізнатись, скільки часу він проводить у місті та скільки коштів витрачає, а також проаналізувати, наскільки комфортною є місцева екосистема – готелі, транспорт, відпочинок, кейтеринг тощо – для проведення ділових заходів. Окрім того, результати опитування дозволять оновити інформацію про ринок та його учасників, сформувати стратегію подальшого розвитку галузі та обрахувати економічний ефект від неї для міста.
«Ми вже проводили дослідження у 2015 році. І цьогоріч хочемо відновити таку практику, аби завжди мати найактуальнішу інформацію про ринок. Також результати соцопитування сприятимуть кращому розумінню цінності сфери для економіки Львова і глибшому аналізу потреб її представників», – зазначає директорка ЛКП «Львівське конференц-бюро» Ліна Остапчук.
Дослідження триватиме впродовж року – до березня 2019. Загалом мають намір опитати 800 делегатів конференцій та близько 20 фахівців ринку, із якими проведуть глибинні інтерв’ю. Переможцем публічної закупівлі на проведення дослідження стала соціологічна агенція «Фама».
Нагадаємо, торік у Львові відбулося близько 400 конференцій, із яких 74 – міжнародні. Таким чином, загалом упродовж року місто відвідало майже 70 тисяч конференц-делегатів.