3-й Event Industry Forum відбувся 20-22 лютого у Львові. Гравці подієвої індустрії України з’їхалися до культурної столиці, щоб здобути знання, обмінятися досвідом, згенерувати креативні ідеї, знайти партнерів, подумати про стратегічний розвиток українського івент-ринку, подискутувати на важливі теми, обговорити ті виклики, які на часі, змотивуватися до нових звершень.
100 спікерів протягом двох днів у семи тематичних залах розповідали 50 актуальних тем для того, щоб творити і змінювати івент-індустрію України.
Привітати учасників форуму завітав міський голова Андрій Садовий, який розповів, що Львів у 2020 році робить фокус на культуру: в мистецтві, в бізнесі, в громадському транспорті тощо. Мер запропонував українським івенторам придумати місце у Львові, яке було б цікавими для усіх, хто відвідує місто. Найкращу ідею міський голова обіцяв підтримати, а творцю вручити приз.
Цьогоріч форум присвячений побудові стосунків на ринку на основі людських якостей і цінностей, котрі мають стати на сторожі розвитку подієвого ринку майбутнього. Організатори вибрали гасло «Change and create the industry» наголошуючи на тому, що змінюючи свої цінності і граючи за правилами сучасного цивілізованого ринку, кожен здійснює неоціненний внесок у формування потужного розвитку івент-галузі.
Команда Львівського конференц-бюро запросила до участі у блоці «MICE and Venues» президента виставкової компанії «Євроіндекс» та голову наглядової ради «КиївЕкспоПлаза» Велерія Пекаря, директорку інноваційного ICE Kraków Congress Centre – Paula Fanderowska. Як володарка премії MP Power Awards – MP Power 12 в категорії Venue Supplier, на EIF2020, Paula Fanderowska розповіла, як розкрити потенціал локації на прикладі ICE Kraków Congress Centre.
Усі доповідачі ділилися прикладами реалізації проектів, інструментами нетворкінгу, системою організації подій, інноваційними технічними рішеннями, співпрацею між івенторами та державою, секретами злагодженої роботи колективу.
Важливо, що форум став платформою, на якій велися палкі дискусії про:
- найближчі перспективи конгрес-холу у Львові (чи має він бути багатофункціональний, хто має вкласти інвестиції, яка роль місцевої влади);
- інфрастрктурні можливості для проведеня масштабних заходів в Україні (де провести конферецію на 5000 осіб, які готелі, кейтиринг потрібні діловому туристу, на яких локаціях організовувати спеціалізовані виставки, яку культурну програму запропонувати делегатам форумів);
- рівень сервісу, об’єднання ключових гравців ринку, спільну роботу з державною, місцевою владою;
- перейняття міжнародного досвіду (як залучити ключових експерів, як навчити власний персонал);
- перспективи розвитку українського шоу-бізнесу (чи матимуть можливість українці платити за квитки на концерти, чи шоу українських виконавців поступаються виступам світових зірок, чи задаватиме тренди в музиці Україна);
- великий потенціал українців і страх ризикувати, брати відповідальність.
Важливо, що на форумі актуальні проблеми обговорюються усіма учасниками індустрії, що відбувається консолідація сил, зароджуються цікаві ідеї для спільних проектів, створення асоціацій, профспілок, і в найближчому майбутньому будуть знайдені практичні вирішення вищезгаданих питань.
Проведення таких масштабних форумів у Львові – це розмова про додану вартість для міста. Це діалог не тільки про кількість куплених номерів учасниками форуму, випитих горняток кави, а про знання, про створення середовища, яке генеруватиме нові ідеї для розвитку міста у всіх аспектах: економічному, культурному, інфраструктурному тощо.
[gallery ids=”11560,11561,11562,11563,11564″